närproducerat och alltid ekologiskt

onsdag 13 februari 2013

Bondens skafferi


Det har varit svårt att få till leveranserna på sistone. Det tar ju ganska många timmar för mig att köra in till Malmö och runt till alla ställen som vill ha must och honung.
Lille Enok tycker inte om att åka bil så länge och jag måste vara tillbaks i tid för att hämta Terje på förskolan.

Så jag kontaktade Bondens skafferi och nu har dom tagit sig ann en del av mina kunder. Det känns jättebra.

Köpa tid är bra.

Jag är glad att ha fått börja leverera äppelmust till Strand nära eko på Öland och till Gunnebo slott söder om Göteborg.

Det är tur att det är snö och kallt så att jag har tid att hinna ikapp med bokföringen, men visst längtar jag till bina börjar flyga igen. Honungen börjar ta slut också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar