närproducerat och alltid ekologiskt

torsdag 9 december 2010

Kom och handla goda julklappar!



Nu får "gårdsbutiken" vara stängd för i år. Det lilla marknadsståndet som jag har ute vid vägen är helt igensnöat. Det blåste samtidigt som det snöade så mina skyltar åkte ner och ligger begravda någonstans under snön, jag vet inte riktigt var. Jag råkade tappa kameran i snön så att linsen blev alldeles immig. Egentligen var det soligt och fint den dag bilderna togs.

Men man är välkommen hit ändå. Jag sitter hemma och väntar på att bebisen ska vilja komma ut och det känns som att tiden går väldigt långsamt. Jag kan bjuda på glögg. Om man vill handla så har jag förutom honungen och musten också rätt mycket äpplen kvar, Ingrid-Marie och Cox Orange. Och bivaxsalva har jag gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar